Feyza12 Anneler yada hamişler sizce kanguru alınmalı mı yada aldıysanız hangi marka aldınız? Önerirmisiniz yada kullanım açısından?
Nazlibicicek Ben aldım.. instadan solomombaby aldım. Hep ozenirdim öyle gördüğüm anneleri. Aylar öncesinden nerdeyse ilk kanguruyu aldım 😁 169 TL ergonomik kanguru. Ben daha kullanmadim. Doğurana kdr kardeşime verdim bir sıkıntı yaşamadı kullanırken..