Merhaba ben 38 haftalık hamileyim 2 haftadır bebeğimin kafa ve karın cevresindeki ölçümlerin 2 hafta geriden geldiği söyleniyor. Ultrasonu son zamanlarda kendi doktorum yapmıyor pandemi sürecinden dolayı. Bu süreçte genç stajyerler yapıyor. Bebeğim 4 haftadır normal doğum için dönmüş kanala girmiş pozisyondaymış. Kendi doktorum sonuçlara baktığında biraz küçük ama bebek şuan kanalda bu ölçümler doğru olmayabilir .Herhangi bir sıkıntı olsa bunu detaylı taramada görünürdü dedi. 5.ayda yapılan detaylı tarama sunucumuz normal çıkmıştı. Hatta 1 hafta içinde 300 gr almış gelişimi ve hareketlerininde normal olduğunu söylediler. Canım çok sıkıldı ve kafam çok karıştı .Böyle bir durum yasayan var mı yada bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🙏