DilekBodurr Ftm_bkdmr 36+6 olduk bu gece itibariyle her şeyimiz hazır beşiğimiz de bi kaç Güne gelecek 🙌🏻
Sibelsncar Ftm_bkdmr 21 haftaligiz abimiz 17 aylık bir biberon ıslak mendil zıbın bir takım emzik dışında birşey almadım dusunmuyorumda abimizin ganimetleri yeter abiye alırken nasıl olsa oda giyecek diyip abimize alıyorum nedense yeni gelene aciyorum almaya 🤭😄
Filiztuana Ftm_bkdmr çok şükür herşeyi hazır tek eksik yavrum oda hayırlısı ile sağlıcakla gelir inşallah doktorum 3-4 hafta sonra Doğum dedi ama hep uzun kol aldım çoğunluk çok az kısa kol aldım inşallah hepsini giydire bilirim küçülmeden
Ftm_bkdmr damlazorluysal olsun alınır. Ben daha yeni aldım. 27 haftalık olduk bizde ☺️ Sağlıcakla gelsinler de 🤲🤲
damlazorluysal Ftm_bkdmr Ben çok üstüne düşmüyorum bu konunun ya🙈 ,ablasından kalanlar da var doğumada çok var zamanla alacağız işte.🥰Amin inşallah.🙏🏻🧚🏻♀️
Ftm_bkdmr DilekBodurr Sizin az kalmış. Sağlıcakla alın kucağınıza 🤲 biZ de hemen o zamana gelelim inşallah sağlıcakla 🤲🤲
Ftm_bkdmr damlazorluysal Evet siz haklısınız bu konuda zaten tecrübelisiniz de çoğu şeyiniz vardır. Ama ilk olanlar için eksik bitmiyor ☺️
DilekBodurr Ftm_bkdmr amin inşallah 🙏 zaman çabuk geçiyor sizler de sağlıcakla alın kucağınıza canım 🌸
damlazorluysal Ftm_bkdmr Aslında çoğu şey yok kuzum bizde de🙊.Bebek arabasından bebek çantasına kadar her şeyi ihtiyacı olanlara verdim.💕Vermeye kıyamadığım bir kaç parça kıyafet var sadece o kadar.🙈Sil baştan tekrar alışveriş yapacağız o yüzden.🥰
Mavimsi-11 damlazorluysal bende aynı şekilde oğlumdan kalanları görümceme verdim, oğlumdan hatıra bir kaç birşey koydum önemli gördüğüm herşeyi sil baştan aldım
Ftm_bkdmr damlazorluysal anladım. Aslında bir yönden çok iyi yapmışsınız. Allah razı olsun sizden 🤲☺️😞
damlazorluysal Mavimsi-11 Ben hiç tanımadığım birisine verdim ama çok mutlu olmuştu kız.Daha çok gençti durumlarıda iyi değildi benim de içim el vermedi elimde ne varsa verdim öyle.Benim alma gücüm var çok şükür olursa yeniden alırım diye düşünmüştüm şimdi bizde yeniden alacağız.🥰🙈
damlazorluysal Ftm_bkdmr Çok gençti benim de içim el vermedi benim alma durumun var olursa yine alırım ben diye düşünüp elimde ne varsa verdim kıza.🙊🥰
Mavimsi-11 damlazorluysal iyi etmişsiniz darda kalmışa yardım etmek Allah katında ne büyük sevaptır. Sağlıkla bebeğine kavuş inşallah
Sermhiante Bizde tam 32 haftalığız bebişin eşyaları tam çok şükür Bi odası gelsin diye bekliyoruz sonra eşyalar yıkanıp yerleşecek ama anası daha hazır değil 😃
Marazin_annesi Ftm_bkdmr 30 haftaligiz beşik hariç herşeyi tastamam Allah’a şükür Paşamı bekliyorum hayirlisiyla inşallah 🙏