DidemYldrm doğum yapalı 53 gün oldu ve gitti ilk baştada çok yoktu zaten o biraz bünye meselesi sanırım benim doğuma giderken bile karnım çok yoktu iç karnım geniş sanırım 4055 gr bebek doğdu ben daha zayıf olaur diye tahmin ediyordum karnım yok diye 🙂 ama ben doğumdan hemen sonra sarabildim karnımı dikişlerimin durumu iyiydi 3. Gün doktorum izin verdi sarmaya. Bir de doğumdan sonra hemşireler karına bastırmak istediklerinde hiç itiraz etmedim onun çok büyük etkisi oluyor hem rahim çabuk toparlanıyor hem de içerideki kanı daha çabuk atıyorsun o da şişliğin inmesine yardımcı