Arkadaşlar 34 hafta 4 günlük hamileyim tansiyon gün içinde Bi kaç kere düşüyo ve neredeyse baygınlık geçiriyorum sonra çarpıntı huzursuzluk halsizlik falan oluyo Bi kaç saati buluyor toparlanmam galiba birazda panik yapıyorum sizde de böyle oluyo mu oluyorsa nasıl başa çıkıyorsunuz bugün bu yüzden acillik oldum biraz ayakta dursam bile hemen düşüyo hiçbir işde yapamıyorum