Mge127 merhaba sezeryan dogum yapmış anneler sezeryan sonrasi 3.günumde ayaklarım sismeye başladı bu normal mi sizlerde de oldu mu ne zaman iner tahmini ? İlk gebeligimdi, annem de korkuttu beni ayaklarimdaki şişlik yüzünden .
Lacivertli_kelebek Mge127 Cnm 2 ay önce sezeryan oldum benim 1 hafta sürdü ayak şişliğim sonra kendi kendine geçti ayakalrina yastık koy cnm yüksekte kalsın endişelenme 1 haftada geçiyo😊
Snglkmlalp Mge127 50 gün önce ikinci sezeryanımı oldum. 2. Gün hastaneden eve geldikten sonra ayaklarım şişmeye başladı. O kadar şiştiler ki ağrılarına dayanamayıp acile bile gittim ama normal olduğunu söylediler. 1 hafta sonra kendiliğinden indi.
Nilayilhan Mge127 benim ilk doğumumda oldu sezaryen olmuştum belden uyuşturmalı anesteziden ötürü olabiliyormuş doktorum öyle demişti baya baya ödem toplamıştı ayaklarım bacaklarım bolbol su iç 1hafta içinde düzelecektir 🤲🏻
UmmuEbrar Mge127 benimkide doğum yaptığım gün bütün vucudum şişti yüzüm ellerim ayaklarım bu narkozdan dolayı galiba. Narkozu tam atamayınca şişiyormuş
Mge127 DokTorum da buna benzer bir şey söylemişti ama dogum sonrasi bicok şey söylüyorlar kafam karışıyor artık. Annem de korkutunca endişelendim. İnşallah çabuk geçer 🙏
Mge127 Anne sütünün yanına ek mama verdiniz mi peki bebeginize. Herkes bir sey söylüyor şunu ver bunu verme diye bi bunalti bastı beni. Annem mama da verelim diyor eşim süt yeter diyor kaynanam başka şey söylüyor ayyy ayy🙄😁😔
Snglkmlalp Mge127 eğer sütünüz azsa mama verin bence. İlk bebeğimde 3. Gün süt gelene kadar mama vermemiştim. Sarılık olmuştu hastanede yattı 2 defa. Şimdi sütün gelmesini beklemeden hemen mama verdim hastanede. Çıkınca da mama vermeye devam ettim. 3. Gün süt gelince emzirmenin arkasına mama da verdim. Sonra mamayı bıraktım sarılık riski geçince.
Mge127 Snglkmlalp inşallah benimki de geçecek ilk gebelik olumca insan panikliyor. Sagolsun annem benden panik olduğu için de süreci rahat anlatamıyorum
Mge127 Snglkmlalp sütümü aliyor ama göğüs ucumu bulmak da zorlaniyor.annem de sütun yetersiz geldigini söylüyor. Büyüğüm oldugu icin inanasaim geliyor ama işte tereddüt ediyorum