Kızlar serklaj sonrası doktorum antibiyotik tedavisi başladı. Daha sonra kontrolde enfeksiyon başlangıcı olduğunu söyledi ve tekrar antibiyotik kullanmamı söyledi, birde vajinal fitil verdi. Pazartesi kullanmaya başladım ilaçları. Deli gibi kaşıntım var. Dikişlerim olduğu için çok uğraşmak istemiyorum. Ama hem yanma hem kaşıntı var. Fitili mantar olursa diye vermişti ama birlikte kullanmama rağmen şimdilik bir etkisini gormedim. Ne yapabilirim bu kaşıntı geçsin diye fikir verin lütfen 😭