Arkadaşlar amerikada yaşadığım için oğluma hem türk hem ingilizce isim koyucaz. Türk olarak Ali ismini koyucaz ama yanına hem yabancılarda olan hemde bizde bilinen isim olsa daha güzel olur dedik hem öylede hitap ederiz. Erkek adı gelmiyo aklıma mesela kız olsa jasmine koyup yasemin diye seslenebiliriz ya hani, öyle olsun istiyorum biraz.. hani çocuğuma seslenirken Ali Brad diye seslenmek istemiyorum😄 ikinci ismiylede seslenebileyim istiyorm. Anlatabilmişimdir umarım☺Tavsiyelerinz olursa çok memnun olurum🙏🏻