Minnak35 Kizlar hemoroid sorunum var naosam gecer krem aldm bugun yok fayda etmiyor ölüyorum resmen nasil gecer 7. aylin hamiyleyim yaniyor aciyor da Cok fena cok ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum😔😢😭
elcinsadem Minnak35 canım bende 7. Ayındayım bende de vardı . Bir pamuğa kantaron yağı sür ve tam üzerine koy öyle kaldın 1 gün boyunca her tuvalete gittiğinde değiştir bana bir tek p iyi gelmişti .
Kelebek1034 Krem tek başına bi fayda vermiyor fitil kullan kremi fitile sür o şekilde kullan tabi doktoruna sorupta 👍🏻Birde kabız olmamak için duphalac şurup iyi geliyor.
Minnak35 elcinsadem bende onu denedım ama kantoran ıyı gelmedı hıc bır krem aldım eczaneden bıtkısel yakıyor bıraz ama cok ıyı geldı sukur
Kiymetlibebek Minnak35 canim aynisi bendeeede var 3-4gun ne oturabildim.ne yuruyebildimmm hala şiş ama.acisi hafifledi doktora krem yazdir ve wcden sonra ilik suyla yika aglicak duruma geliyordumm yattigim yerde bile sizliyordu