BaharFehmi Kızlar 39+1 olduk dünden beri bebeğim akşam olunca özellikle çok fazla hareket ediyo toplanıyo karnım kasılıp sertleşiyo alt kısımda ağrı baskı oluyo bikaç post okudum sancı olabilir diyolar. Bu durumu yaşayan var mı napmalıyım sizce
Aylaninannesi BaharFehmi evet kadılmalar bunlar. Düzenli ve şiddetli olursa acile gidin. Takip etmeniz gerekiyor 5 dk ara işe 1 dk tı gecen kasılmalar doğum sancısıdır
Njlbll BaharFehmi kaç gündür aynı şeyi yaşıyorum ama gelen giden yok cuma günü sezeryanla doğum yapacağım az kaldı zaten
Habibebrn Bnmde oluyo bu söyledilerniz ama bn 32+4 haftlgm erkn dogum riskim var bunlar ne bilelemedim
BaharFehmi Aylaninannesi iki akşamdır oluyo ama şuan yatağa geçip uzandığımdq geçti sadece kasığımda baskı oluyo yinede takip etmem gerekir mi
Aylaninannesi BaharFehmi ben 3 haftadır hissediyorum. Doğuma hazırlık bunlar. Şiddetlenirse ya da herhangi bir durumda muayene olmanız lazım
BaharFehmi Njlbll hayırlısı olsun Rabbim sağlıklı doğum nasip etsin bende her hafta kontrole gidiyorum ama doktorum bişey demedi normal doğumu bekliyoruz halâ bebeğim hareketli ve kasık ağrısı ara ara devam ediyo. Seninde çamaşırında sürekli ıslaklık oluyo mu
BaharFehmi Njlbll aynen benimde su sızıntısı galiba acaba bi sorun olur mu netten baktım normal diyo ama insan endişeleniyo yinede
BaharFehmi İnşallah bi sorun yoktur Rabbim korusun. Doktorum bi çay bardağından fazla olursa gel demişti