İdrar yolu enfeksiyonundan çok çektim ilk gebeligimden erkenn doğum yaptım ve bebeğimi kaybettim şimdi ikinci gebeliğim çok dikkat ettim hiç yakalanmadim şükür ama şu an 34 haftadayim benimde bu hafta hafif enfeksiyon cikti hemen tedirgin oldum ihmal etmeyin tedavi gerektiriyor 🙋