Bahriye06 inşallah canım valla ben evde geçirdim, ilaç kullanmadım. Pozitiflerle temasım vardı onların test sonuçları gelene kadar evde birçok belçrtiyi geçirmiştim bile. Filyasyon ekibinin doktoru aradı, temasınız var diye durumu anlattım evde ayakta geçirmişsiniz dedi, hatta iyileşmeye başlamışsınız o yüzden teste bile gitmedim. Zaten tomografi çekilemiyor gebelikten dolayı, çok ağırlaşmazsan ilaç da vermiyorlar. Evde takip ettim nefesle ilgili sorun yaşarsan ara 112yi hastaneye alalım seni dediler. Çok şükür öyle ağır bi nefes sorunu yaşamadım şuan karantina süremin bitmesini bekliyorum rabbim sizlerden uzak etsin, düşmanıma bile göstermesin 🙏