Benım bır aydır nerde ıse sarı akıntum vardı sonra sulu sulu akıntum basladım 3 gundur sanki altıma kacırıuor gıbı sumuksu sarı akıntum da devam etti hala edıyor bugun doktora gittim baktı hersey guzel dedı sorun yok dedi bebk iyi dedı fitil verdı enfeksiyon var kanımda ve idrar da o yuzden fitil ve antibiyotik verdi suan hafif kan gelmıs yine su ile beraber bir panik oldum ne edım ben