Gulbenn Merhaba kuzular ızne gıdecem 33 haftalık oluyorken ucakla gıdecez sakıncası varmı izin gerektırıyormu bilen varsa 🥰
Nadiscim Gulbenn rapor almalısın canım bende 32.haftamda binecem uçağa yani diğer haftaya doktor rapor vermelıyım dedi soruyorlarmış sanırım raporsuz almıyorlarmıs
Lovelymomandson Gulbenn Havacı biri olarak söylyrm cnm kesnlikle rapor almalısın aksi takdirde uçuşa kabul edilmezsin
Arinna Gulbenn Doktorun rapor vermeli. Tarihi o haftayı kapsamalı. İmzalı kaşeli. Uçacağınız havayolu kabin ekibine yolcu hizmetleri vermek zorunda ve hamile olduğunuzu bilmek zorundalar o haftada