Çok zor bi süreç ben 15 haftaya girdim hala kahvaltıda beyaz peynir ekmek yiyorum midenizin almadığı hiç bir şey için zorlamayın kendinizi öncelikle herkes bebek beslenemez diye üstünüze gelir ilk üç ay zaten bizden beslenmiyor ben baskılar yüzünden kendimi zorladım bi çok faydalı şeyden tiksindim asla aç kalmamaya çalışın o da aşırı bulantı yapıyor aç karnına su içmeyin sizi ne tetikliyor takip edin uzaklaşın o şeylerden bi de süt iyi gelir diye zorla içiriyorlardı süt kustururmuş tuzlu şeyler tüketin ben kraker alıyordum çizi eti gong valla zararlı ama midemi çok güzel bastırdığı için sade cips bile yiyordum bide ilaç mutlaka kullanın kurtarıcı resmen