Busu Damla3234 bence de normaldir 31+5 olduk diğer haftalara nazaran daha az hareketli sadece karnımda sertlik oluyor yerleri daralıyor napsın bebeler ❣️
Sermhiante Damla3234 benim gibi biri daha ben bugün doktorumla konuştum 10 kere hareket ediyorsa endişelenme dedi ama endişelenmemek elde değil. 2 3 saat hareket olmayınca korkuyorum yatıp kendimi ona odaklıyorum dalgalanma bile olsa içşm rahatlıyor
Merii33 Damla3234 canım bebekten bebeğe değişen Bi durum o gün içinde 10 defa hareket ediyorsa Bi sorun yoktur doktoruna gittiğinde de sorabilirsin oda aynısını dicektir
Aynurrrr Damla3234 az önce bnde bu şekil post açtım aynı durumdayız herkes normal dedi sanırım olabiliyor
Minik-2020 Biz 31+1 ben ayakta fazla durunca bebeğin hareketleri olmuyor ama istirahate geçince yerinde durmuyor
Dilan-acr Bizde 31 deyiz azaldı ama bazen cosuyor eskiye nazaran az hareket ediyor normal sanırım büyüdükçe yeri daralıyor