Asyakader kan uyusmazliginda oluyor düşük kanama gibi şeyler canım o yuzden düşük olmasa bile riskin yoksada 28 .Haftada yaptırıyoruz biliyorsun birde doğumdan sonra ama doktorunun kan uyusmazligini bildiği halde sana hiç bilgi vermedi mi sebeplerini söylemedi mi söylemiyor mu yada geçmiş olsun canım hayırlısı olsun üzülme