Skarakas Gizemlimmio evet benimde ilk baslarda cok dökülüyordu. Kan degerlerimde bir sorunda yoktu. Dr bana da tam olarak aynisini soylemisti. 😅😅 merak etme bir sure sonra geciyor hatta hic dokulmemeye basliyor suan bende oldugu gibi 36+5 haftaligim. Muhlemelen emzirme doneminde yine baslayacak dökülmeye
Gizemlimmio Skarakas Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 Miniklerimize feda olsun demekten başka çare görünmüyor sanırım 😂
Skarakas Gizemlimmio aynen oyle 🥰 hepimiz hayirlisiyla kavusalim evlatlarimiza insallah kolaylikla 🤗🤗🌹
Mlkkkkkkk Ben de 7 haftaligim, oluk oluk sacim dokuluyor. Kivircik sacliyim zaten taramak zor iyice keçe gibi oldu hic taranmiyor. Bebisim saglikli olsun da napalim…