Siyatik olabilir canım hamilelikte olur genellikle.araştır biraz sinir sıkışması demek.ben haftalarca yaşadım yattığım yerden kalkamadım topallayarak yürüdüm doktorum hamilelik bitene kadar olur bu normal dedi.kalsiyum magnezyum takviyesi verdi bir hafta geçmedi ağrım bitti şükür.eğer devam ederse doktoruna danış mutlaka.