Deletedmom337 glsrtpee keske gidebilsem yasadigim sehirde deniz olmadigi icin yolculugunda tehlikeli oldugunu dusundugum icin gitmiyirum 36+4 um cunku sknti olabilir ama uasadigim sehirde deniz olsaydi gozum kapali giderdim hatta her gun giderdim
Edsn sinber evet ilk bebişimiz haklısınız baş başa son tatilimiz 🤩Doktor önerisi için de teşekkür ederim size de iyi yolculuklar 🤗