rabiass benim daha önce kaybım var ondan mıdır bilmem çarşamba günü doktora gttgimde jinekoloji doktoru beni perinatoljiye yönlendirdi ordan randavu al dedi üç gündr ugrasiyorm alamadm doktorun beni takip edilen hasta olarak gstermesi gerekiyor sanrim . Bilemedim hastaneye tekrar gittim . Yönlendirdiği hastaneye gt verirse verir diyor hastane 182dn randavu al dyor, randavu alınmıyor . Kafayı yicem kaç gündür . salı başka kadın doğuma gidecem o ne yapacak bilmiyorm kendimi bakar yollar mı . Aslında benim için perinatoloji çok iyidi ama olmadı bı turlu