minikmucizem1_ Ugurlu90 niye böyle oluyor canım her zaman mi böyle yoksa son zamanlarda olan bişey mi ilk defa başıma geldi
Beebisimm Maalesef Pınar markasında bu tarz şeyler hep var, ben de bir kaç ay önce peynir aldım kıyıyı açtım üstünde tuhaf bir şey vardı, o günden beri eve Pınar markasına dair hiçbir şey almadım.
minikmucizem1_ Beebisimm ayy almayın ya valla bende normalde almazdım ilk defa aldım sütü oda böyle oldu tövbe zaten dahada almam
zeyzey95 minikmucizem1_ ben 3 yıldır sadece a101in birşah yarım yağlısını alıyorum hiç bi sorun yaşamadım yoğurdu da ordan alıyorum
minikmucizem1_ zeyzey95 bnde bimden alıyorum hiç sorun yaşamamıştım ilk defa pınar aldım ve son olacak
Merve2016 Geçen aynı şey benimde başıma geldi sütü ısıttım içine nesguik kattım tadinda bı değişiklik yoktu ama dibi böyle tortu olmuştu sütun markasını hatırlamıyorum ama
Happy-jr Soğuk zincir bozulduysa süt ürünlerinde sorun olabiliyor. Birde isittiginiz süt uht ise zaten süt tozu gibi birşey onlar onun topagidir. Süt kesmesi olduğunu sanmiyorum kesik daha farklı oluyor şu ayrı beyazlık ayrisiyor. Sütü dökmeyin şikayet yazın büyük ihtimalle gelip alırlar incelemek için size yenisini getiriler. Bence kormayin
minikmucizem1_ Happy-jr nereye şikayet edecem bilmiyorum ki herkes şikayet vara yazmış ama geri dönülmemiş çoğuna
sue92 minikmucizem1_ zehirlenme fln olur olursa ama 2 saatte gösteriyo kendini. bir şey olmaz inşaallah ya insanlar köyde sağıp kaynatıp içiyo. turp gibiler ☺️
minikmucizem1_ SnFk ee her zaman sütü ısıtıyoruz onlar niye böyle olmuyor ilk defa oldu ve int arastirdim bnm yaşadığımı yasayan çok var yakin zamanda