Kızlar benim gibi olan varmı şuan 36 haftalığım ileri derecede vaJinal iltihabı olan varmı tentirdiyotla yıkadı bugün doktorum fitil falan verdi normal doğuma çok müsaitsin bebeğin baş gelişli ama bu iltihap bitmezse normal olamazsın dedi 😏😔ben normalde sezeryan istiyordum ama geri normal yapmaya karar verdim bu sefer de iltihap engel oldu