Merve_zynp Bildiğim kadarıyla değil özellikle soğuğa yakın ılık suya 1-2 yemek kaşığı döküp ayakları bekletince şişlik ödem gidiyor ben çok faydasını gördüm tüketmek olarak bi zararını görmedim zaten çok sık tüketmem
Aselalmila Marazin_annesi evet canım bende enfeksiyonu ve mantar karışık vardı antibiyotik ve fitil verdi doktor antibiyotik alerjim vardı bıraktım fitilde iki taneydi beni en fazla rahatlatan elma sirkesi oldu suyun içine koyup temizledim çok etkili oldu doktorumda iyi yapmışsın zararı yok dedi
Aselalmila Feerihan canım ben içemiyorum vajinayı temizlemek için kullandım suyun içine koydum bir maşraba suya 2 yemek kaşığı kadar yeterli oluyor
Aselalmila Marazin_annesi canım bir maşraba suyun içine 2 yemek kaşığı kadar sirke koyuyorsun vajinanı temizliyorsun pamukla yapmadım tek başına çok yakar suyun içine koy