Merhaba.Bugün 7.ayıma girdim ama dün birden 20lik dişim ağrımaya başladı akabindede şişti.Dişçiye gittim ancak kadın doğumdan izin kağıdı getirirseniz çekeriz dedi.iltihaplanmış,1000 lik antibiotik de kullanmanız gerekecek dedi.Gerçekten çok ağrım var.Doktoruma soracağım.Aranızda böyle birşey yaşayan oldu mu acaba ? Teşekkür ederim.