Ya size şöyle anlatayım 22 haziranda başladım ben test yapmaya hep silik hep silikti kuruduğunda bile incecik kıl gibi oluyordu 27 haziranda daha kırmızıydı ama kopkoyu değildi ben her ihtimale karşı değerlendirmek istedim coğu kişiye sorduğumda yumurtlama var yok dediler ertesi gün yaptım hiç bi şekilde o kadar koyu cıkmadı silik cıktı bunu yaşayan var mı testin resmini atamıyorumda