Eczanne9 Demir1 tup bebek tedavisine basladigimda cektirdim cektirdikten sonraki tedavide hamile kalmadim normal yollada kalamadim 2018 de cektirmistim bu sene hamile kaldim tup bebek ile 2. Denemede
Koylu_guzeli Demir1 filim cekildikten sonra ameliyat olmam gerekti oldum iki ay sonra tekrar cektim sıkıntı cikmadi ama 8 ay oldu hala hamile kalmadim
Liva90 Demir1 film kasım ayının 6.da çektirdm sonra femara ilaç kullandım 2 hafta 24 kasımda hamileydim 🙏 darısı bekleyen herkese olsun inşallah🙏
sukayhanacar Demir1 ilk gebeliğimde bebeğimi kaybettim kısa bi süre denedik olmayınca doktorum rahim filmi çektirtti.adetim bittikten 1 gün sonra çektirttim ben.yumurtlama döneminde olmaman gerekir. sol tüpüm tıkanmıs onu film esnasında basınçla açmışlar ve 1 hafta sonra ilişkiye girmiştik hamile kaldım şükür 20. haftamızın içindeyiz🙏🏻
Degisken 14 ay denedik . 5 ay klomen 1 ay femera kullanıp hamile kalamayınca rahim filmi çekildim . 1 tane doğal yolla olan kızım var ama ikinci olmuyordu. Dr sezeryandan dolayı yapışıklık olabilir rahim filmi açar dedi. Çekildim 2. Ay hamile kaldım.
KubraSS- Demir1 gebe kalamiyordum sorun varmı diye araştırılırken bakıldı sonra asila oldum 1.2 ay sonra
Ozge3747 Demir1 Tüp bebeğe başlamadan çektirdim. 2. Tüp bebek denememle hamile kaldım. Rahim filminin hamile kalmaya çok fazla bir etkisi yok
Nazbal Filmi çektıkten hemen sonra hamile kaldım cok şükür üzerınden ay geçmedi. 30+2deyım insallah ısteyen herkesın bı an once olsun 🙏amin