Bulut18 burcu hanım doktorum , oğlum onda doğum yaptım 2. Bebeğim de ona gidiyorum evet beklemeli giriyorsunuz ama bunu bile bile herkes ona gidiyor :) diğer doktorların randevu sıkıntısı yok bekleyenlerin hepsi burcu hanımın gebeleri oluyor. Üslubu yaklaşımı harika olduğu gibi doktorlugu da çok iyi. Oyle anlatıyor ki resmen soracak soru bırakmıyor . Beslenme düzeninden egzersiz listesine kadar hepsini veriyor ayına göre . Ben şahsen bayılıyorum kendisine hasta doktor gibi değil abla kardeş gibiyiz, bir o kadar kibar.