Miray5 canım bende ilk 2doz 27de vuruldum,3-4 ü dün vuruldum 32 haftalığım previadan dolayı erken doğum olacak,geçen vurduklarındaki değişime gelirsek sadece şekerimi çıkardı,diyetle hsllettik 2kg bile verdim,kortizon içerikli bi iğne canım bu arada bol su iç tuzu azalt şekerden uzak dur,şimdi de yeni yapıldı şeker tavan yeniden ama bebeğimin hareketlerde sıkıntı yok