Aynurrrr Azalma var 1 2 gündür hissediyorum ama normlden daha az böyle olan varmı salı günü randevum var daha önce gitmelimiyim bu haftalarda bunu yaşayan varmı
iremkara Aynurrrr bendede öyle canım tabsiyon çıktı erken doğum riskim var hap verdi ondan sonra azalma oldu birde ciğer geliştirici iğne vuruldum öyle ama normal azda olsa hareketi varsa Allah’ın izniyle bişey olmaz
Merdgn Aynurrrr Benim oldu.. Kasılmalarım çok oluyordu benim ama sizin öyle olmayabilir. Yani hissetmiyordum nstde kasılma çıkıyordu. Aslında içeride kıpır kıpır sen stres yapıyorsun hissedemiyorsun dedi doktorum. Çok mu stres yapıyorsunuz hareketleri konusunda?
Miraysl Aynurrrr benimde 32 de azalma vardı çok stres yaptım stres yapınca daha çok azaldı ve günler sürdü öyle çarşamba günü randevum vardı çok şükür herşey yolundaydı doktor normal dedi içini ferah tut cnm az da olsa hareket ediyosa iyidir inşallah
35ebru Aynurrrr bende çok normal…benim 33 haftalıkken azalma oldu ,34 te doktora gittim …Doktor kendisi söyledi bu haftalarda azalma olabilir korkma…sadece kanama ve suyun geldi mi gel buraya
Hcrsrknilay14 Benimde öyle eskisi kadar hareketli değil yerinin daraldığını bu yüzden olduğunu düşünüyorum Çarşamba kontrolüm var sorup öğreneceğim insallah kötü bisi yoktur 🙄
Sermhiante Aynurrrr bende böyle bi post açmıştım ama bu haftalarda oluyo galiba bende çok stres yapıyorum