sevdaozkn Sevdaleo canım benimki de 15 haftalıkken gittim de doktor söylemedi devlet hastanesi olunca 😞😞 çok merak ediyorum inşallah anlayan birileri çıkar da söyler😊😊
Sevdaleo sevdaozkn Yaa neden Söylemedi ki tuhaf bide Türkiyede 13 haftadan sonra tahminde bulunuyorlar söylüyorlar canm
sevdaozkn Sevdaleo söylemedi işte cins biraz katı 😂😂kesin olmadan söylemiycek belli tahmini vardır mutlaka
sevdaozkn Sevdaleo diğer gitmem de söyler heralde haftaya felan oda olmazsa 29temmuzda ayrıntılı ultrason için randevu aldım o doktor mutlaka söyler