Sinemneset Canvecansu canım bizim İncir bahçelerimiz var Bursa’da ihracat yapıyoruz fakat henüz mevsimi değil beyazlar bile çıkmadı Ağustos’un sonuna doğru siyah inciler oluyor 😒😒 keşke olsaydı bir kasa yollardım sana 😞
Canvecansu Sinemneset valla bende bursalıyım 😂 annemler gittiğimde yeşil bulduk yedim ama siyah bulamadım bakalım inşallah bulurum yoksa da yapacak bir şey yok 😂 kısmet 🙏🏼
EB1661 Bende çok istiyorummm bebekle alakası yok bence ben her haziran başı resmen aşerirdim zaten 😅 Neyse siyahını bulamadım ama yeşiline 4 taneye 5 tl verdim yinede kesmedi hasretle bekliyorum tek sevdiğim meyve ❤