Arkadaşlar as önce büyük bir stress geçirdim. Eşimle markete gidiyorduk içkili araba kullanan biri arabasini bizim arabanın önünde durdurdu inincede başladı eşimle kavga etmeye. Eşim olayı anlamadı ilk önce çünkü yalnışı olmamışdı park yeri boşdu kim nerde isterse park yapabilir. Eşim ben ordaydım diye daha sakin davrandı ama kapıştılar. Ben cook korktum elim ayağım esti halada kendime gelemedim. Sonra azıcık kasık ağrımda oldu. Acaba bebeye bir şey olur mu? Çok korkuyorum?