Sevgili hamişler ben de hikayemi yazma fırsatı yeni bulabildim.28 günlük olduk bile zaman su misali Daha doğrusu daha önce başlayıp bitiremediğim için silinen Doğum hikayemi bu kez bitireceğim diye başlıyorum. Öncelikle çok güzel bi hamileliğim oldu çalışıyordum ve 7. Ay bitinceye kadar nerdeyse kimseler hamile olduğumun farkında değildi 🤭😁çok güzel bi duygu. Sonra covid 19 sayesinde evden çalışmaya başladık ve ben de hamileliğimin farkına vardım. çarpıntılar, uykusuzluk nefes darlığı, el ayak şişmesi( tek ve en güzel çözüm bol yürüyüş ve aşırı sıcaktan kaçmak) son kontrollerimiz derken 38. Hafta çatı muayenesi; sonuç bir cm açıklık var bebeğin başı 3 hafta önden gidiyor Ve kilo alımı hızlı bebiş 3.500 olmuş🤭ama normal doğuma engel bir durum yok. 👌🏻İstersen haftaya gel suni sancıyla başlatalım doğumu diyor. Doktorum Daha önce ben istemiştim bu şekilde başlatabiliririz diye bu arada acı yok çatı muayenesinde. Seviniyorum çünkü çok istemiştim normal doğum ve doktorum da çok cesaretlendirdi saolsun. 04.06.20 de yatış yapılıyor geceleri ağrılarım oluyordu ve ne suni sanci ne de doğum beni korkutmuyordu çünkü ağırlaşmıştı iyice ve sabırsızlanıyorum adet ağrısına benzer ama kasılmalarım seyrekti. Sabah verildi suni sancı 🙄 4 saat geçti cm oynama yok açılmada 😔8 saat ……12saat…18…. saate 2 cm olabilmişti ama ağrıdan deliriyorum nst de 40 I geçmiyor kasılmalar nst ye bağladıkça ben ağlıyorum 😂😭 niye kasılmıyo diye 20. Saat te suyum patladı ama o nasıl bir şey 🤭iyi ki dışarda yada evde değildim kesinlikle panikten bayılabilirdim.😁 Suyum son aylarına gelen hamilelere göre fazlaydı doktorun kontrollerinde hep bu iyi bişey. 👌🏻İşte o andan sonra başladı asıl sancılar. Delirmek üzereyim ama bağırma falan yok sadece ağlıyorum eşime sarılıp anneme bakıp onlar benle ağlıyo 😂🥴 22. Saattin sonunda tekrar muayene ve açılma 2.5 cm yi hala geçmiyor😔😢 artık dayanamıyorum: ebelere söyledim ben dayanamıyorum doktoru çağırın beni sezeryan a alsınlar. Epiduali falan gözün görmüyor acıdan beni uyutun dedim. Acil ekip toplandı . Ve ben ameliyata girdikten tam bir saat sonra oğlumu kucakladım🥰👶🏻🧿öyle çoook şükür bin şükür. Ve bu yaşadıklarımdan ne mi çıkardım? Doğumun her hali çok zor . Her anne adayının bunu bilmesi gerekiyor. Keşke o muayeneleri birileri bana daha önce anlatsaydı. Oluşacak problemlerden konuşabileceğim birileri olsaydı. Ve geri dönüp bir tercih hakkım olsaydı gönüllü sezeryan olurdum. Güzelce dinlenir. Bir ay öncesinden kemik sulu bol proteinli besinler tüketirdim ve ameliyatıma girerdim. Ama kolayca normal doğum yapanlara da hayatım boyunca imrenerek bakacağım galiba 😊 İlk günler her iki doğum türünde de zor olacak 10 gün içinde normal hayatınıza dönüyorsunuz merak etmeyin🥰 bu arada suni sancı korkulacak bişey değil benimle birlikte yatışı yapılan 2 hamiş. 8. Saati bulmadan doğurmuştu 🤭🙄Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz sevgiyle kalın.👶🏻