Merhabalar. 29. Haftadayım .hamilelik kaşıntısı şikayetiyle dermatologa yonlendirildim kadın dogumcum tarafindan.pupp ve koleztazdan şüphelendi tüm tetkikleri ve tahlillerim çok şükür temiz çıktı vücudunu nemlendir hamilelik kaşıntısı dedi birde allert isimli ilaç verdi.fakat ben sürekli yağ ve nemlendirici kullaniyorum.ne yaptıysam geçmedi lütfen başından geçen duyan ve çözüm bulan varsa lütfen yardım istiyorum kasintidan duramıyorum özellikle geceleri.hayırlı doğumlar diliyorum.