Dün paylaştığım soruda normal doğum korkumdan bahsetmiştim bugün kontrole gittim ve çatı muayenem yapıldı doktorum normal doğumun benim için çok çok zor olacağını çatımın çok dar olduğu için normal doğum denerse vakumla vs. Almak zorunda kalabileceğini anlattı. Ve spınal sezeryana karar verdik herşey yolunda olsaydı vicdan yapıp sezeryan isteyemeyecektim. Allah büyük dağına göre kar veriyor 🥰 Spınal sezeryan hakkında neler düşünüyorsunuz kızlar. Doktorum belden uyuşturma olduğu için etkisinin 6 saate kadar kalacağı ve ağrılı dönemi bu şekilde atlatacağımı söyledi. Sizler neler düşünüyorsunuz? Ve sezeryan esnasında his oluyormu canınız acıyormu. Şimdiden herkeseee en hayırlısıyla doğurmayı diliyorum 🥰🥰