Dlrege Kızlar hamilelik basuru olan normal dogum yapamıyor mu dün oldu bende de cok kötü oturamıyorjm cok acıyo
Busratm Dlrege Öyle bir şey yok canım. Çok ileri seviyedeyse doğumda Ikınmaktan dolayı sana bir risk oluşturacaksa belki. Gebelerin çoğunda oluyor hemoroid. O zaman kimse normal doğurmaz.
Dlrege Busratm anladım canım teşekkür ederim doktoruma söylesem mi oldu diye yağ sürdüm geçmezse yazarım diye düşündüm
Busratm Dlrege Eğer kabızlığa bağlı oluyorsa o sorununu söyleyebilirsin. Kabızlık olmazsa hemoroid de azalır belki de geçer tamamen. Fitil ya da krem kullansan da kabız oldukça o tekrarlar.