Dün aksam ve gece olan yogun sancım dan dolayı bugün kontrole gittim. Doktor çatı muayenesi yaptı. Kesinlikle önerim lütfen ön yargılı olmayın. Okuduğunuz bütün kötü tecrübeleri lütfen unutun. Lütfen doktorunuza odaklanın ve kendinizi asla kasmayın. Doktorunuzun amacı zaten sizi acısız bir şekilde kontrol etmek. Bunun olacağına inanın lütfen. Çok kolay 20-25 saniyelik birşey ve hiç acı hissetmiyorsunuz. 🤗🤗