Csnsu canım gebeliğin herhangi bir döneminde süt gelmesi normaldir. Ama kesinlikle göğsünü sıkma, sıkı sütyen giyme. Bende 30+1 im bende hiç gelmedi mesela şu ana kadar. Genetik faktörlerde çok önemli canını sıkma. Herşeyide internetten okuma çok abartı şeyler var 🐣