Kızlar merhaba. Bundan 4 gün önce bel ağrısıyla uyandım. Sonra takmadım fazla üşütmüşümdür geçer diye. Ardından eşimle markete gittik ama çok zorlandım neyse öğlen 2 3 e kadar böyle gitti en son dayanamadım nst ye gittim. Sancı çıkmadı ama alttan muayene de 1.5 cm açıklık ve çocuğun başı dayanmış dediler. O gün yatışım yapıldı ciğer geliştirici antibiyotik falan baya bi ilaç aldım. Bu arada idrar yolları enfeksiyonum uçmuş 3+ Lökosit var. Dayanılmaz sancılarla başladık doktor almadı açılma yok diye. Ertesi gün taburcu oldum ama bu ağrılar hiç geçmiyor kasıklarım da çok hissediyorum ağrıyı. Hastaneler de Bişey yapamıyor. Çok zor durumdayım dua edin lütfen, Allah hepimizi hayırlısıyla kurtarsın..