Minikpasa Kızlar şeker yükleme testim yüksek çıkmıştı doktorum öncelikle diyet ve egzersiz verdi 2 hafta yaptım çok güzeldi sonuçlar, bu hafta yemekten sonraki 1. Saat tokluk 150 170 arası çıkıyor çok üzgünüm insüline mi geçerim ki 😣
Gulsahim Minikpasa canım bemim sabah açlık şekerine baktılar 81 çıktı tokluk 148 50 gram da sonra işte 100 gram da baktılar 55 71 110 çıkrı şeker yok dediler.. Sana nasıl hemen diyet yazdı kuzum
KubraYLMZ Minikpasa insülin için erken bence açlığın çok güzel yemekten iki saat sonrayı baz almak daha doğru oluyor bir de onu takip et 130 u geçmezse diyet ve egzersize devam diyecektir doktor
Minikpasa KubraYLMZ ay öyle bi içimi rahatlattın ki Allah razı Olsun çok üzülüyordum bebeğime bi şey olur mu diye 😣 2. saatim de güzel hamd olsun
KubraYLMZ Minikpasa böyle söyledim diye gevşeme sakin :) inanki yüksek şeker bebeğe çok daha zararlı. Güzel bir diyet ve egzersiz ile stabil tutabileceğin şekerin var. Ben insülin kullanıyorum. Seninkinden biraz yüksekti ve bebeği korumak için çok düşük doz da olsa basladik