20 haftalık hamileyim 2 hafta önce yoğun bir mantar yaşadım.O hafta rahim ağzı 20.5mm ye düşmüştü.Ondan önceki ölçümde 37mm idi.Sorum başlıkta kısalma mantara bağlı olur mu ? Mantar geçti simdi uzamış mıdır acaba.Çarşamba detaylı ultrasonum var ve korkuyorum daha da kısalacak diye 😔