brcaky bazılarında farklılık gösterebiliyor komlikasyonlar galiba. Bende 11 gün önce oldum. Bilgi vermek isterim.
-uyuşma birkaç dakika içinde gerçekleşiyor.
-benim 2 gün sonra baş ağrım başladı 4 gün sürdü. Dikişten çok beni zorlayan baş ağrısıydı. Mümkün olduğunca kafayı az oynatıp bol kahve iyi olacaktır.
-dokunma hissi çok hafif hissediliyor. Ama ağrı kesinlikle yok. Baskı yapıyorlar karnına o baskıyı hissediyorsun sadece. Buda acı veren bir durum değil.
-9 da ameliyatım başladı 9.11 de oğlum doğdu. Beni 10:45 de çıkardılar. Benim dikişim biraz fazla.
-ameliyattan 6 saat sonra tamamen uyuşukluk biter. O süreye kadar sonta takılı oluyor. Sonra da o uyuşukluk geçince seni ayağa kaldırıyorlar. Sontayı çıkarıyorlar. Acı vermiyor. Çekince geliyor zaten. Ne kadar korkunç gibi gelsede o dikişlerle ayağa kalkmak hiç öyle değil. Ne kadar yürür hareket ederseniz o kadar çabuk toparlarsınız. Benim refakatçim yoktu pandemiden dolayı ben oğlumu aldım emzirdim yürüyerek gazını çıkardım. 2. Gün tabırcu olup 5 kat merdiveni çıktım. 10 gün iğneye gittim geldim.