emineserkan2020 Marazin_annesi benim kanım iyi de enfeksiyon çıkıyordu bir ara hep ve hiç bir şikayetim yoktu şimdi Şükür düşük çıktı demek istediğim stres filan herşey etkiliyor
Marazin_annesi emineserkan2020 kan ilacı kullanıyordum kusturuyordu kapsüllü sonra saglikocagindan vegaaferonmu ne verdiler sabah akşam içtim ama yine ayni
emineserkan2020 Marazin_annesi bak ben ferplex fol kullanıyorum şurup şeklinde küçük tüplerde oluyor sabah aç karnına içiyorum bir saat sonra kahvaltımı yapıyorum memnunum doktoruna danışıp sende bundan kullanabilirsin istersen
emineserkan2020 Marazin_annesi yok kesinlikle kabız sorunu da şükür yaşamıyorum ben kanım 13 lerde cnm