Aden23 Kızlar 17+2 deyim. Ama son 3 aydır hiç geçmeyen burun tıkanıklığım var ilk hamileliğimde de olmuştu ama bu kadar uzun sürmemişti. Burnumun içindeki etlerin şiştiğini ödem yaptığını söyledi doktor grip vs gibi birşey değil yani. Nefes alamamak bana hem sinir hem de aşırı yorgunluk halsizlik yapıyor. Benim gibi yaşayan yada çözüm bulan var mı gerçekten canımdan bezdim artık. Nefes almak istiyorum.
Gly_gks Aden23 evet ya, bende oyleyim, ne zaman hamile kaldim, grip gibi bisey oldum ve hala devam ediyor. Ve Genelde hep geceleri oluyor bende 🤧sinir bozucu bisey 😁 Internette baktim hamileligin bir belirtisi yaziodu..
Misssimsek Aden23 37.haftadayim hala bir çözüm bulabilmiş değilim malesef. Tek çözümü doğurmak galiba 😂
Aden23 Mihre denedim. Hatta okaliptus yağlarınu karıştırdın buhara tuttum yüzümü hiçbiri fayda etmedi.
Umran1898 Aden23 burun içine serçe parmağınızla sürün, burun dışına da sürebilirsiniz benim de burun tıkanıklığım vardı epeydir okaliptus yağı sürdüm ama yaktı, susam yağı daha iyi geldi
Aden23 Umran1898 deneyeceğim çok teşekkür ediyorum inşallah bende de işe yarar çok bıkmış durumdayım.