Gizimli3457 Kızlar ben bugün adet olmam lazımdı programa göre 1 ay oldu bugün 28 gün yanı kan testı verdım sonuç 1.3 çıktı ılk defa bu degerı gördüm genelde hep 0.3 0.13 arası çıkardı sizce sayı yükselır mı yaşayan var mı bu durumu
Morcivert07 Gizimli3457 bende dün kan verdim 5.1 çıktı adet olmadım silik çizgi çıktı idrardada ama sağlık ocağı hamile değilsin dedi
Gizimli3457 Mormenekse biliyorum onuda acaba geç döllenme felan olur mu yükselır mı değer çünkü hamılelık belırtısı yaşıyorum
Ozgecetindag Gizimli3457 nete yaz canım detaylı bilgi alırsın ordan banada ilk kimyasal olabilir dedi değerim artmazssa diye değerlerim yükselince keseyide görünce olmadıgını ögrendik adet gecikmen olur fakat değer yükselmez olması gerekenden az yükselir ve bi süre sonra ya adet tarihinde yada bikaç gün sonrasına kanama ile atılır bircok kişi farketmez bile kimyasal yaşadıgını ondan dedim bi araştır canım net bilgi için
Gizimli3457 Ozgecetindag anladım canım o zaman ben pazartesı yıne kan testı vereyım yükselırse o zaman vardır demı bıde sen ılk ne kadardı değerin
Ozgecetindag Gizimli3457 ben vardır diyemem canım doktorun bilir onu kan ver yinede normalde 0-5 arası negatiftir ama olacagı varsa olur yoksada üzülme yine denersin :) ben 48’le ögrendim 116’ya cıktı sonra 600 derken bir problrm olmadıgını ögrendim
Gizimli3457 Morcivert07 o nasıl sacmalık yaa hamılesın bence özel bır hastaneye gıt ultrasyona baktır canım düşük felan olur önlemını al hemen
Ecmelbeyza Gizimli3457 benim de öyle oldu geçen ay 6küsür gecikmeyle birlikte kimyasalmış gitmesem anlamazdım gecikti stresten derdim 🙄testte de sonra sonra çıktı son ana kadar yoktu