Beyaban7 Kesinlikle hastane tipi makinalardan kiralayın en fazla 2 ay yeterli.Emiş gücü çok kuvvetli,olmayan meme ucunu çıkarıyor diğerleri gıdım gıdım süt çıkarırken meme ucunuda mahvediyor.Ben tam sıtma olacakken doğum yaptığım hastaneye gittim sağdırmak için ve makinaya hayran kaldım,hemen markanın medicali ile görüşüp 1 ay kiraladık.Aparatlar tamamen size ait sıfır oluyor.Benim şansıma makinada sıfırdı.
çok çok memnun kaldım,öncesinde wee baby almıştım,boşunaymış.