CaglaKuzu zlemYeilyeniceTop evet canım , ben araştırdım philips Avent in göğüs pompasını önermediler , lansinoh aldım bende masaj yaparak süt çektiğinden kullanışının rahat olduğunu söylediler ve önerdiler , ben ikili olanından aldım
Elif4334 zlemYeilyeniceTop eşim kraft ın bulmuş onu almış gelmiş gayet memnun kaldım 9 kademeli kendine göre ayarlıyosun kullanışlı
zlemYeilyeniceTop CaglaKuzu bende ilk çocuğumda onu kullandım arkadaştan aşmıştım diğerlerini bilmiyorum elektrikli olanı kullandım alıp almamakta kararsızlık yaşıyorum duruma göre mi alsam 37 haftadayım
CaglaKuzu zlemYeilyeniceTop eğer rahat kullanabildiysen ve memnun kaldıysan tekrar almalısın bence , elektrikli olanları daha pratik gibi , ya da duruma göre bakarsın bi canım 🤗🌸
CerenSelvi Ben de lansinoh alacaktım ama bir arkadaşım bana verecek, medela marka, internette baktım baya iyi duruyor