Nur_nur06 Alerjik bir durum oluşmuş, hastaneye gitseniz iyi olur. Vereceği bir şurupla geçecektir. Yoksa yara olur daha kötü olur şişlikler. Bu gibi alerjiler sinek ısırığında dahi olabiliyor çocuklarda ve kendiliğinden geçmiyor. sonradan da ortaya çıkabiliyor, şimdiye kadar vücudunun böcek ısırığına böyle tepki vermeyip şimdi böyle tepki vermesi olabilecek bir şey. Son olarak acıyor da olabilir korkusundan acımadığını hissediyordur. Mümkünse bir çocuk aciline gösterin