Bende 22+2 günlük hamileyim.ve buğün Bnde genel ultrasona girdim.herşey normal sadce sol böbreğinde 1 mm kadar genişleme var dedi.ultrasoncu.istersem tıpta şovu aldırıp kesin sonuç alırmış.ilerlerse eğer genişleme davan sedrmu falan dedi.beyse ben sonuçları doktoruma gördüm oda herşey normal her gebelikte olan bişi.ben senin yerinde olsam sadce bunun için sıvı aldırmam dedi de içim rahatladı biraz,değilse ultrasonunun dediklerinden ürkdüm.yani herşey bizim için biliyorum ama onların en ufak şeyi üzüyo işte bizi.benim ikili taramam falan normaldi.doktorum 20gün sonra gel tekrar bakalım dedi Tamm dedim,allh bütün annelerin gönlünden geçeni hayrlı sağlıklı evlatlar versin